03.12.2020
Workshopy:
Komunikačná stratégia
Návrh cieľových skupín, Návrh Pains & Cures pre jednotlivé cieľové skupiny, Príprava neuromarketingových stimulov pre každú cieľovú skupinu, Príprava Lead Nurture programu.
Komunikačná stratégia pre Social Media
Nastavenie Facebook firemnej stránky a Instagram profilu, Analýza Social Media firemných profilov, Analýza 1-3 príkladových social media profilov konkurencie, Návrh komunikácie, cieľov a tém pre sociálne médiá.
Stratégie pre inzerciu na Social Media
Analýza existujúcej inzercie a návrh novej, Tvorba persón a príprava publík pre Facebook a Instagram, tvorba zadaní pre grafika, design bannerov a sprievodných textov, nastavenie inzercie – Facebook Ads Manager.
Google Ads
Príprava obsahu pre Google Ads textové reklamy, Vytvorenie a nastavenie Google Ads účtu, Nastavenie textovej inzercie GSN a obsahovej inzercie GDN, Vyhodnocovanie inzercie cez GSN a GDN.
SEO Optimalizácia pre vyhľadávače
Hĺbkový prieskum slov a vyhľadávaní pre SEO, Ranking KPIs – pozície všetkých slov vo vyhľadávačoch, Technický audit webstránky, obsahové audity jednotlivých URL, Návrh vstupných stránok, úprava a tvorba vstupných stránok.
Online business & Google Analytics
Ako začať s internetovým obchodom a na čo si dať pozor, Nástroje, ktoré pomôžu rozbehnúť Váš online business, Základné princípy Google Analytics pre e-commerce, Ako pracovať s Google Analytics, aby ste dosahovali vyššie výnosy.
Prednáša: Ľubo Matejovič, AltTag Media
Prednáša: Martin Piteľ, PS:Digital
Prednáša: Ján Plišnák, PS:Digital
Prednáša: Matúš Rybár, GoUP Online Agency
Prednáša: Roman Oružinský, AltTag Media
Prednáša: Tomáš Slávik, Riešenia